La Mer

16. srpna 2016 v 22:55 | Vojtěch

2014

Sami. Apartmán na poslední chvíli. Za jízdy déšť a Gold Panda. Tuny hudby. Hledáme. Split a Kostely. Tolik palem. Světla. Lidí. Radosti. Boží. Trajekt a Settle Down. Stále nemáme apartmán. Musím s agenturama mluvit anglicky. Nikdo nic nemá. Ivica. Jedem s ním neznámo kam. Najednou Ivicův boží apartmán nad pláží s fíkama a buchtama a Elou. Jsme over the moon. Stříbrná a nadšení. Zákoutí. Bokovi. Plavba ještě ne - Moc vln. Plážové minitornádo a následně létající člun! Hustý. Vlaky. Výlety mezi zeleň. Rozmarýn. Příjemně ztraceni. Večerní Komiža. Zmrzlina. Česká a opuštěná vila. Zahrady. Vis. Plavba pořád ne. Moc vln. Úzká pláž mezi skalama. Moc moc hudby. Restaurace a vyberem si rybu. Je jí pro každýho jen málo ale je strašně, ale fakt strašně moc dobrá. Plavba pořád ne - Moc vln. Zkoušíme pláže. Bokovi taky. Píšu. Moc inspirace. Plavba vychází. HOUPE to. Je nám hrozně zle. Ale nejsympatičtější vousáč nám dá boží těstoviny, rybu a hraje s kytarou čirou chorvatskou písňovou krásu. Biševo a pomalu se naplňující číše. Obří pískovej hrad. Plavba zpět skvělá i když je nám zase zle. Městečka městečka městečka. Poslední dny, zrovna když objevíme zátoku pokladů, to končí. Je nám smutno, ale na zpáteční cestě se stavujem v Plitvicích. Davy lidí, záměrně či nevědomky meditujících, jezera a vodopády a to vše koupající se ve světle, moment duchovního prozření a Bon Iver. Ráj. A pak most na kterým je napsaný "A Poil Marianne, Hakuna Matata." Trajekt zpět, Marriage a naprosté štěstí. Hakuna Matata.

Soundtrack: Gold Panda - Lucky Shiner, The 1975 - The 1975, CHVRCHES - The Bones Of What You Believe, Bon Iver, Radiohead - The Bends, In Rainbows, Lorde - Pure Heroine

2016

Tentokrát ne sami. Bloudění vesničkama. Příjezd. Trajekt a M83. Krásní lidé. Procházení Splitu. Únava. Rozpačitá zvědavost kvůli nové člence posádky. Slunce. Milí. Benzín. Stříbrná pláž. Výlet mezi zeleň. Mravenci, rozmarýn, kostel, osli. Pláže. Bílýbok. Skoky. Šnůra nudistů, o kterou jsem zakopl. Milá. Městečka. Palačinky. Zrmzlina. Tma a světla, rozmazaný tváře. Róza. Skočil jsem asi z osmi metrů! Viki má narozeniny. Chobotnice. Krabí párty v jezírku. Vyplavené vnitřnosti. Ještěrky. Úzký pláže mezi skalami. Potopil jsem se pro brýle! Ježci. Medůzka. Opuštěnej pes. Dýnko. Subtilní kočky. Bang! Fíky. Mozzarelky. Hmyz v pití. Restaurace s papírovýma světlama a klavírem bez klapek. Padající hvězdy a krásnej večer. Odsuď - tam. Chvíli jsem četl Harryho Pottera. Róza viděla večer delfíny. Plavba s frajerem. Zelená jeskyně bez lidí. Moc moc mušlí. Vikinčiny zraněné nohy. Matouš má taky v noze ježka. Víš co si tam dal aby se ty bodliny líp vytahovaly. Palačinková hostina. Večerní koupání a bouřka. Mosty z kamínků. Víno a koťata a štěňata. Poslední večer. Zas magická restaurace. Smutno. Mám pocit že k ní něco cítím ale vím že nemůžu. Jsem na sebe naštvanej že s tím nic nedělám. Jarda má narozeniny. Ráno smutek přejde. Poslední den na bílýmboku je nejlepší. Cítím se naplněně. Aspoň jsme mluvili. Jedem. Poslední pohled na moře z trajektu. Jedem autem v bouřce. Rozloučíme se na pumpě a nemám pocit že jsem se rozloučil, ale pak se ještě jednou potkáme na další pumpě a to už se rozloučím pořádně. Hakuna Matata.

Soundtrack: Gold Panda - Good Luck And Do Your Best, The 1975 - I Like It When You Sleep..., Alvvays, Bon Iver, M83, The Japanese House, Grimes - Art Angels, Geotic - Mend, Volcano Choir - Repave, Death Cab for Cutie - Plans

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.